-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Lader opp til Paris-utstillingen:
Ny Alpine venter i kulissene
Ingen aner egentlig hva dette er, bortsett fra at det er en konseptbil som Alpine skal presentere oss for på Paris-utstillingen mandag.
Men tenk så gøy det hadde vært om morgendagens teknologi inkluderte finesser som tillot en høykvalifisert forbrenningsbil som møtte de kommende Euro 7-reglene – to måneder før Euro 7 ble vedtatt.
Bilen skal debutere på bilutstillingen i Paris til uken, og det lille vi ser av den på dette ene teaserbildet viser at den er ikke veldig ulik den bilen et antall designstudenter i Torino viste oss tidligere i år.
Alpine har døpt den Alpenglow som visstnok er et Nordlys-type optisk fenomen som kan opptre for dem som synes det er morsomt med alper på morran og som for alt jeg vet har inspirert hele bilen.
Umiddelbart ser det ut som den har den samme bredden som studentenes bil hadde, og det betyr vel også at resten av bilen har samme type proporsjoner – litt over fem meter lang og to meter bred.
Det er vel et år siden det også ble kjent at Alpine og Lotus skulle bygge en elektrisk sportsbil sammen. Den skal være klar i 2025.
Ikke et ord om dette er den, eller om dette er en komplett egenutvikling, men jeg har en følelse av at Lotus har hatt så mye å gjøre i det siste at dette nok er noe Alpint på egen hånd.